Møte Jesus - følge Jesus

Et ungdomsår i bispedømmet skoleåret 2016/17

Møte Jesus - følge Jesus

Hvert år lover vi konfirmantene våre å be for dem i årene som kommer. Dette året skal vi gi hverandre en ekstra påminnelse om å be for våre konfirmanter og ungdommer.

Vi tror ungdommens glød kan smitte oss og gjøre noe med vår egen tro. Dette året skal vi sette fokus på ungdommen så de kanskje får smittet oss med sin glød.

Skal ungdommen være morgendagens kirke, må vi få dem med oss i dag. Da trenger vi også gode ungdomsledere. Derfor vil vi dette året være med å sette en standard for å utruste ungdomsledere.

Det vil i løpet av året bli arrangert flere regionale samlinger for ungdomsledere i bispedømmet. Disse vil foregå mellom september 2016 og mars 2017 bl.a. i Skien, Arendal, Mandal, Kristiansand og Bykle.

I mai vil det bli arrangert en større tverrkirkelig misjonskonsferanse på Skjærgårdsheimen på Flekkerøy i Kristiansand. Du vil finne mer om disse arrangementetene på vår kalender.