Podcast-episode med biskop og fribyforfatter

Mange har lyst til å lage sin egen podcast. Mens du venter på din egen kan du jo bli med i noen andres, slik biskopen ble med på Fredrikstad bibliotek sin egen.

Podcast-episode med biskop og fribyforfatter

I forkant av visitasen til Glemmen og Gamle Glemmen var biskopen med å spille inn en podcast i regi Fredrikstad bibliotek. Hun var gjest sammen med fribyforfatter Leila Ghahremani. Sokneprest i menighetene, Hege Fagermoen, ledet samtalen. Podcasten starter med bibliotekets fortelling om historen bak friby-prosjektet i Fredrikstad.
Det finnes et stort mangfold av podcaster der ute. Hva om kirken er litt aktive på å melde seg som aktuelle bidragsytere? Det er mange ansatte og frivillige som kunne hatt mye å bidra med. Ikke vær beskjedne, finn din podcast og ta kontakt med de som står bak. Kanskje biblioteket ditt har sin egen?