Sommerhilsen fra biskopen

Sommeren er nå kommet med naturens eksplosjon av livskraft og livsvilje fra de minste markblomster til de største trærne. Det er en eksplosjon uten lyd som inspirer oss til å lytte til Guds kjærlige skaperhånd rundt oss og i oss.

Sommerhilsen fra biskopen

Det er som Grundtvig sier: «Alt skapes av den Ånd som daler, alt virkes av den Ånd som taler, den Ånd som skjenker lys og trøst av kjærlighet med sannhets røst» NoS 234). Det er mitt håp at sommeren med velfortjente feriedager vil gi dere glimt av denne kjærlighetens Ånd til livskraft og livsmot.

Vennlig hilsen Biskop Atle Sommerfeldt