Høstfest med varme, lys og fellesskap

For tredje år på rad inviterer inkluderingsarbeidet til fest-gudstjenester med mye sang og musikk, livsglede og hygge: 2. oktober i St. Petri i Stavanger og 17. oktober i Norheim kirke, Karmøy.

Høsttakkefest i Nordheim kirke i fjor.

Selv etter en varm og god sommer innhentes vi av høstmørke, vind og nedbør her på våre kanter. Godt at vi da har gode arrangementer å invitere til! Fulle av varme, lys og fellesskap. Høsttakkefestene i Inkluderingsarbeidet er slike! Nå innbyr vi igjen til det.

Både i nordfylket og sørfylket er disse samlingene blitt en god og etterspurt tradisjon: For tredje år på rad samles vi, fra klubber, lørdagskafèer, konfirmantarbeid og andre tiltak, til fest-gudstjenester med mye sang og musikk, livsglede og hygge. God kirkekaffe med mye smil og glede hører med, og det er kjekt å få treffe deltakere fra mange forskjellige steder i bispedømmet.

I høst samles vi i sørfylket i St. Petri kirke, Stavanger 2. oktober kl.18.00.
I nordfylket møtes vi i Norheim kirke, Karmøy 17. oktober kl.17.30. (Se plakater under.)

I sør deltar bl.a musikkgruppa «Hårock» fra Nærbø. De presenterer seg selv slik:
Hårock er verdens kuleste band, og vi øver sammen hver mandag. Over halvparten av oss har vært med helt fra starten, og neste år har vi 25 årsjubileum. Vi er veldig glade i å spille sammen, og er ofte ute på oppdrag. Vi gleder oss til å spille på Høsttakkefesten i Petri-kirken!
Sjekk Hårocks musikkvideo på Youtube!

Vær gjerne med og spre informasjon om Høsttakkefestene! Plakatene under kan gjerne printes ut.

Velkommen til fellesskap i Guds hus, til høstens pris!