Weekend til Lundheim folkehøgskole

DENNE TUREN ER FULLTEGNET! 15.-17. juni arrangeres det tur til Lundheim på Moi for alle deltakere i tilrettelagt arbeid i menighetene i Stavanger bispedømme.

Lundheim Folkehøgskole ligger nydelig til i åssiden, litt utenfor Moi sentrum.

En slik weekend til Lundheim ble også arrangert i 2016, da med 63 deltakere fra nord- og sørfylket.

- Det var en veldig kjekk tur med gode tilbakemeldinger! Vi håper på like god respons i år, sier Netland, som samarbeider med inkluderingsrådgiver Sølvi Dahle om turene.
Han er fornøyd med å kunne arrangere tur til Lundheim og Solgården annenhvert år, slik at Stavanger bispedømme i samarbeid med Diakonistiftelsen Rogaland kan gi et godt tur-tilbud hvert år.

- Vi ønsker nå å lage en tur med opplegg og program som man vil kjenne igjen fra Solgården eller fra weekender på Nesjatunet eller andre steder. Mange har stor glede av å være med på slike turer, og vi ønsker å bygge videre på det gode fellesskapet derfra. Nå inviterer vi deltakere både fra nordfylket og sørfylket til en stor weekend sammen på Lundheim, forteller Netland.

Lundheim er en godt tilrettelagt folkehøgskole, der det er greie rom og gode lokaler for våre opplegg. Ingen trapper, og godt tilrettelagt for bevegelseshemmede.

Her finner du hele brosjyren med påmeldingsskjema.

Her finner du informasjon til pårørende i forbindelse med turen.

Påmeldingsfrist er 10. mai.