Glimt frå gudstenester i mai

Også denne våren vart prega av restriksjonar, og mange har av ulike grunnar ikkje fått kome til kyrkja. Her kan du finna preiker frå ei konfirmasjonsgudsteneste, frå 17. mai og pinsedag i Arna kyrkje.

Glimt frå gudstenester i mai

Kanskje har du lyst til å lesa ei preike i fred og ro? Eller kanskje kjenner du nokon som kunne setja pris på å få eit glimt av noko av det som skjer i Arna kyrkje. Du finn preikene som pdf-dokument nedst på denne sida.

Alle preikene er av sokneprest Kristin Hjertaker, nokre gonger med inspirasjon frå tekstgjennomgangar frå andre preste-kollegaer.

Pinsedag hadde Nina Zinke laga vakker kunst av pinsemotivet der Anden viste seg som eldtunger. Foto: Jan Kåre Jakobsen.