Gudstjenester i sommer

Velkommen til gudstjeneste og fellesskap i Åsane kirke i sommer.

Gudstjenester i sommer

Søndag 07.07 kl. 11:

Velkommen til gudstjeneste og fellesskap denne sommersøndagen i juli. Vi inviterer til gudstjenestefellesskap med nattverd i Åsane kirke kl 11.00. Kantor og organist er Gerd inger Eide Yddal og prest er Jon Zimmermann. Velkommen.

Søndag 14.07 kl. 11:

Velkommen til gudstjeneste og fellesskap i Åsane kirke søndag 14. juli kl 11.00. Vi skal feire gudstjeneste med dåp i kirken denne søndagen midt på sommeren. Gudstjenesten er ved prost Leif Endre Grutle og kantor og organist er Maria Gilberg Spikkeland. Velkommen.

Søndag 21.07 kl. 11:

Velkommen til gudstjeneste og fellesskap i Åsane kirke søndag 21. juli kl 11.00. I dag er nattverdbordet dekket, og vi får feire nattverdfellesskap med brød og vin. Gudstjenesten blir ledet av prest Kjetil Austad Endal, og kantor og organist er Anton Proskurnin som er vikarorganist i Åsane kirke denne søndagen. Velkommen.

Søndag 28.07 kl. 11:

Velkommen til gudstjeneste og fellesskap i Åsane kirke 28. juli, dagen før Olsok. Vi skal feire gudstjeneste med dåp denne siste søndagen i juli måned. Lars Petter Eide er prest, og Maria Gilberg Spikkeland er organist. Velkommen.

Søndag 04.08 kl. 11:

Velkommen til gudstjeneste søndag 4. august kl 11.00 i Åsane kirke. Vi skal feire gudstjeneste og nattverdbordet er dekket. Lars Petter Eide er prest og Jon Stubberud er organist. Velkommen.