Vi synger oss til jul

KFUK KFUM Bjørgvin og Bergen Domkirke Menighet inviterer til julekonsert sammen med Christine Sandtorv og barnekor.

Vil du bli med å synge på julekonsert? Meld deg på og bli med i felleskoret under julekonserten i Nykirken 15. desember.

Velkommen til årets julekonsert for liten og stor i Nykirken!

Selve julekonserten er søndag 15.desember kl. 15.00 i Nykirken der inviterer vi deg til å senke skuldrene, synge med og nyte julegleden sammen oss!

Det blir kjente og kjære julesanger som «Himmel på jord», «Tenn et lite lys» og «Himlen i min favn». Christine Sandtorv fremfører også noen av sine egne sangskatter under konserten sammen med solister og kor.

Vi inviterer barnekor og enkeltsangere/grupper som ønsker å være med i felleskoret til å melde seg på innen 8. desember.

BILLETTER:
Voksne: kr. 100
Barn under 15 år gratis

PRAKTISK INFORMASJON FOR DELTAKERE:

PÅMELDING:
Deltakeravgift: 100 kr per barn
Frist for påmelding: 8.desember
Her kan du melde deg på: www.kfuk-kfum.no/vi-synger-oss-til-jul

Korene/deltakerne må stille med egne ledere/voksne.

MØTETIDER SØNDAG:
- Felleskor ankommer: 11:40
- Felles øving: 12:00-14:00
- Pause med snacks: 14:00-14:45
- Konsert: 15:00

KORENE/DELTAKERNE: Øver hver for seg og treffes søndag for felles øving. Det blir rom for at korene kan synge en egen sang i løpet av konserten.

SOLIST/FORSANGER: Dersom noen av korene har barn som vil ha solist/forsanger-oppdrag, er det fint om dere melder fra om dette i påmeldingen. Disse øver med Christine på lørdag i tillegg til fellesøvingen søndag.

FELLESSANGER OG MATERIELL:

Gruppene avgjør selv hvor mye de ønsker å være med på. Noter og tekster kan sendes på mail eller deles i Dropbox. Lydfiler kan deles på Spotify eller Dropbox. Lurt om om disse deles med barna/foreldrene.

FELLESSANGER MED CHRISTINE, LETT Å LÆRE: (øv refrenger)

Stjerneteller

Blåse på

Kaos