4-års bok og 6-års bok

Hvert år har vi utdeling av 4 års bok til 4-åringene og 6-årsfest for 6 åringene.

Hver høst/vinter har vi gudstjeneste med utdeling av 4-årsbok og stjernedryss i Moss kirke. Gudstjenesten er andre eller tredje søndag i advent. Gudstjenesten begynner kl 11.00 og 4-åringene blir invitert til å være med å finne alle stjernene som skjuler seg i kirken. Kanskje blir det et stjernedryss?

Alle 4-åringer med familie er også invitert til å være med å spise grøt  på Arena Moss, kirke og kultursenter før den aktuelle gudstjenesten. Her skal vi også lage hver vår stjerne, lage en sang også får dere en sniktitt på boken som dere får på søndagen.

I Starten av juni så inviterer vi alle de som er/blir 6 år til  Grønnsakssuppe torsdagen før gudstjenesten hvor de vil få en barnebibel. Vi møtes for så å delta aktivt i gudstjenesten fra kl 11.00.  Det er ikke så lenge før de skal begynne på skolen, så da er det stas å få sin egen bibel!

NB! Følg oss og siste oppdateringer og nyheter på facebook "Barn og unge i Moss menighet"