MILK-kurs

Moss menighet tilbyr nå et Minilederkurs for ungdom i alderen 15-16 år.

MILK-kurs
   Milk står for Minilederkurs og er for de som er 15/16 år. MILK er et  lokalt ledertreningskurs som ønsker å gi ungdom lederkunnskap, ledertrening og personlig utvikling. Kurset består av 7 kurskvelder av ca 2 timer fra November til Mai. I tillegg må en også ha noe praksis i menigheten på ulike tiltak, med ulike aldersgrupper mellom 4-12 år. Du finner selv ut hvilke ting du vil være med på, i samråd med kurslederen.

Ved endt kurs, vil du motta et diplom og kursbevis, samt tilbud om et videre  kurs innad i HEKTA. GJennomført kurs kvalifiserer også til å være leder på neste års sommerleir!

Vi lover følgende for de som melder seg på:
- Godt humør.
- Godt miljø.
- Gode utfordringer.
- At det skal være lærerikt.
- At temaene skal være engasjerende.
- en mulig helgetur som avslutning ved ønske om dette i gruppa.

Våre krav:
- Minimums oppmøte for å få diplom er 5 av 7 samlinger.
- Delta i menighetens arbeid ( praksisen, gjerne mer om ønskelig).
- At du har en positiv innstilling og deltar fordi du ønsker å lære.
- At du er med på å skape et godt miljø.

Høres det ut som noe for deg? Meld deg på til Morten Ødegaard! ( se kontaktinfo nederst).
Påmeldingsfrist: Høstsemesteret hvert år.
Ta kontakt.