"Kristen alkoholiker - på leting etter gull i mørket"

Gand kirke, fredag 25. oktober kl. 19.30. Gratis inngang, enkel bevertning, kollekt, og tilbud om forbønn og samtale i etterkant av samlingen.

"Kristen alkoholiker - på leting etter gull i mørket"

Lene forteller åpent fra et liv med depresjon, alkoholisme og pilleavhengighet og holder fast på at "Når skammen i mørket forvandles til sannhet i lyset, da har Gud gjort et mirakel".

Lene Premak Ljøkjel har med seg sin ektemann Tore Ljøkjel på saksofon, og pianist Oscar Jansen. I tillegg til at Lene forteller, vil de ramme inn kvelden med sang og toner. Lene synger og hun vil også lese egne tekster.

Ekteparet Ljøkjel er bosatt i Søgne, og har holdt flere kirkekonserter sammen, og Tore er kjent for sine varme adventstoner fra kirketårnet i Kristiansand domkirke rundt juletider.

Tore Ljøkjel har gitt ut flere album, og multikunstneren Oscar Jansen bidrar på disse utgivelsene. De har også holdt en rekke konserter sammen. Jansen har en unik signatur og følsomhet på tangentene.