Kirkerotter

Vi gleder oss alltid til å få nye 1.klassinger på besøk, for da flytter også Kirkerottene inn i kirken!

Kirkerotter

Velkommen til alle 1.klassinger som ønsker å være med!

På kirkerottekurs vil barna bli kjent med rottene Vesle og Fredo, som flytter inn i en kirke og undrer seg over mange ting. Sammen med dem skal vi finne ut hvem som eier kirken og lære mer om Jesus og vennene hans.

Trosopplæring for 1.klassinger fokuserer på at barna skal kunne oppdage at Jesus bryr seg om livene våre. Vi blir kjent med kirka vår, og enkelte bibelfortellinger som f.eks.

- Å høre til: Jesus som 12 åring i tempelet.
- Å bry seg om andre: Den barmhjertige samaritan.
- Alle kan høre til: Den bortkomne sønnen.
- Jesus er glad i alle: Sauen som ble borte

----------------------------

Alle barn som er døpt og medlem i Den Norske Kirke mottar invitasjoner i posten.

Er ikke ditt barn medlem, men dere ønsker å motta invitasjoner?
Gå inn på kirken.no/minside og registrer deg der som abonnent! Da får barna dine automatisk invitasjon i posten til det som gjelder deres aldersgruppe.