KRIK

"KRIK står for Kristen Idrettskontakt - idrettsglede, trosglede, livsglede"

KRIK

For aktive barn og ungdom som liker ballspill og lek. En dag i uka møtes vi for leker, ballspill og andakt.

Vi har lokallag her:

Mini-KRIK Gand 4. - 7. klasse: søndager kl. 11:00-12:00

KRIK Sandved 7.-8.klasse:  fredager kl.18:00-19:30

KRIK Skeiane 8.-10.klasse: onsdager kl.20:00-21:30

KRIK Skeiane vgs: onsdager kl.20:00-21:30

Mini-KRIK:

Mini-KRIK Gand holder til i gymsalen på Sandved skole. Her har vi trening søndager kl. 11.00-12.00. På Mini-KRIK er det leker, ballspill og andakt. Husk innesko!

Facebook: Mini-KRIK Gand

Medlemskontingent: