Velkommen til Zoom-gudstjeneste og Åpen kirke

På søndag 14. februar ønsker vi velkommen til Zoom-gudstjeneste (digital) og Åpen kirke!

Velkommen til Zoom-gudstjeneste og Åpen kirke

Zoom-gudstjenesten starter kl. 11.00 og er en gudstjeneste der vi kan "møtes", og tilog med ha kirkekaffe etterpå (dette er en direktesending, så gudstjenesten vil ikke bli «liggende», altså viktig å være på kl. 11).

I den anledning har vi laget en masse porsjonspakninger til kirkekaffen. ☕️🍬 Disse kan plukkes opp (gratis) på kirkekontoret i Sagaveien 3 fredag mellom 9-16, eller på menighetssenteret i Nordby fredag kl. 11-15. I posen finnes også program til gudstjenesten. Under finner dere også program for gudstjenesten og Zoom-starthjelp, om dere ikke har brukt Zoom tidligere – det er veldig enkelt.

Lenke til gudstjenesten: https://zoom.us/j/94107179904

Endelig får vi ha det vi kaller Åpen kirke igjen, og Ås kirke vil være åpen søndag kl. 12-14. Da er alle hjertelig velkomne til å ta turen innom for å tenne et lys, ettertanke, bønn eller bare finne roen og kjenne på hvor godt det kan være å sitte i dette flotte rommet. Sokneprest Jan Kay Krystad og kantor Jostein Grolid vil være til stede, det vil bli mulighet til å slå av en prat, og kanskje også få høre litt orgelmusikk. Alle smittevernregler vil bli ivaretatt. Det betyr begrensninger på antall inne i kirken samtidig og at alle besøkende anbefales å bruke munnbind

Vi håper mange henter seg en porsjonspakke til kirkekaffen - og så gleder vi oss veldig til å se dere på Zoom og i Ås kirke!

Velkommen til en aktiv søndag i kirka!