Kjenner du en som skal begynne på skolen til høsten?

Heggedal menighet inviterer deg som skal begynne på skolen til høsten til Førsteklasses-samling onsdag 12. juni og utdeling av 6-års bok søndag 16. juni kl. 11.00.

Kjenner du en som skal begynne på skolen til høsten?

Kjenner du en som gleder seg eller kanskje gruer seg litt til å begynne på skolen?

Vi i Heggedal menighet ønsker å gjøre litt ekstra stas på deg i den forbindelse, så du er invitert til følgende:

1.Førsteklasses-samling på Heggetun (menighetshuset) onsdag 12. juni kl. 17.00-18.30.

Her får barna bli litt kjent med kirkerommet, bli kjent med oss som jobber i kirken, høre den fortellingen fra Bibelen som vi også skal høre på søndagen og gjøre en enkel hobbyaktivitet sammen.

2. Utdeling av 6-års bok i gudstjenesten i Heggedal kirke søndag 16. juni kl. 11.00.

Her blir barna ropt opp og kommer frem, gjerne sammen med en foresatt, og mottar bok. Etter gudstjenesten er alle invitert til å bli med på menighetens Sommerfest (se eget oppslag her på hjemmesiden). Der vil det bli grilling, aktiviteter for barna og hyggelig samvær. Ta med egen grillmat. Vi stiller med grill, kaffe/te, kake og saft.

3. Boken kan bli levert hjem til dere på døren om dere ikke har mulighet til å komme verken onsdag eller søndag. Ta i så fall kontakt med Marianne.

Påmelding til dette arrangementet skjer digitalt ved å følge lenken nedenfor. For mer informasjon eller annet, ta gjerne kontakt.