Offisiell åpning av underetasjen i kirken

Det har vært et stort år i kirken med stor byggeaktivitet. Det begynte med orgelet i januar-mars. Fra mai til september har arbeidet med underetasjen pågått, etter grundig forberedelsesarbeid. Nå kan vi se resultatet. Tirsdag 27. nov. kl. 1800 markerer vi åpning!

Offisiell åpning av underetasjen i kirken

Fra oktober er deler av underetasjen i bruk. Ulike grupper har vært samlet allerede, og mange har vært innom og sett de nye, flotte lokalene. Speiderne markerte at de vil ta kjelleren i bruk. Ved gudstjenesten 14. oktober deltok de med kirkeparade, og den som ville kunne ta en titt på de nye lokalene. Samme helga ble også bandrommet tatt i bruk.

Menighetsrådet arbeider nå med møblering av de nye lokalene, og kjøp av øvrig nødvendig utstyr for at underetasjen skal kunne brukes.

Den store åpningsmarkeringen blir tirsdag 27. november kl. 18, bl. a. med ordføreren til stede og presentasjon av noe av det de nye lokalene kan brukes til.