Nærkontakten - vi mangler noen utgaver!

I jubileumsåret har Ivar Flaten rotet i skap og hyller både her og der på leting etter Nærkontakten

Nærkontakten - vi mangler noen utgaver!

Høsten 1985 ble det startet et ambisiøst avisprosjekt. Per Roar Ekeland og mange andre satte igang arbeidet med å utgi en avis. De ønsket å lage en hybrid av en lokalavis og et menighetsblad for bydelen.

Det fikk de til og holdt på i over 10 år. Nå har vi forsøkt å lage en komplett samling av alle utgavene og er nesten i mål. Du finner alle utgavene digitalisert og lagt ut i pdf-format på denne siden. Lena Hillestad satt i redaksjonen mesteparten av tiden.

(Hvis du vil høre historien fortalt fra Per Roar og Lena, kan du høre den i podkast-serien vår.)

MEN vi mangler noen utgaver. Kanskje du har samler-gener - eller kanskje kjenner du noen som har det. Uansett, hvis du finner noen av utgavene vi mangler, vil vi gjerne ha beskjed og så får vi kanskje låne dem til avfotografering.

Ta kontakt med ivar@ifd.no om du finner noen av de utgavene vi mangler!

Her er listen

Nr. 1 og 7 i 1988
Nr. 1, 5, 6 og 7 i 1989
Nr. 4 i 1990
Nr. 1 og 5 i 1992
Nr. 3, 7 og 8 i 1993
Hele årgangen 1994 og 1995 mangler
Utgavene i 1996 unntatt julenummer mangler

Vi krysser fingrene og håper på respons!

Kontaktinformasjon for Austad Fjell menighet Drammen

Fjell kirke ligger i Solsvingen 90, 3034 Drammen