Kom på karneval i Strømsgodset 20. februar!

Vi starter i kirken klokka 11 og fortsetter på menighetssenteret etterpå.

Kom på karneval i Strømsgodset 20. februar!

Etter en kort, barnevennlig gudstjeneste i kirken, går vi ned på menighetssenteret. Der blir det fastelavnsboller, leker og konkurranser, og alle barn kan få lage seg en maske. Vi skal også lære litt om Kirkens Nødhjelps fasteaksjon, og det hele rundes av med pinjata og godteri til alle barn!

Vi trenger påmelding innen 16. februar så vi vet at vi har nok boller, masker og godteri! Påmelding til mailadresse kr424@kirken.no. Lurer du på noe, ta kontakt med Kjersti på 415 70 296.