Barnegospel - kor for 2.-6. trinn

Barnegospel er et kor for alle i 2.-6. trinn som liker å synge og danse! Vi øver hver tirsdag kl. 17.00-18:00 på Smia flerbrukshus, utenom ferier.

Barnegospel sin logo, gul sirkel med rosa og blå logo, og noter.

Velkommen til Barnegospel!

Tirsdag 8. oktober starter vi opp igjen Barnegospel på Smia flerbrukshus, og vi håper at DU har lyst å være med!

Barnegospel er for deg som liker å synge, og som går i 2.-6. trinn. Vi møtes tirsdager kl. 17-18 og på øvelsene synger vi alle slags sanger. Det blir også tid til lek og moro - og så har vi ulike opptredener i løpet av året.

Semesterplan deles ut ved første samling, og på e-post til foresatte til deltakere.

Nye medlemmer er alltid velkommen!

Hvis du har spørsmål eller har lyst til å begynne i barnegospel kan du ta kontakt med kirkekontoret, eller med menighetspedagog Sarah Emilie. Se kontaktinformasjon nederst på siden.

Litt om vår nye dirigent for barnegospel, Tina Våje!

Bilde av Tina Våje, ny dirigent for Barnegospel i Drøbak og Frogn.

Tina studerer for tiden på NMBU, og har siden hun var liten sunget i forskjellige kor, også gjennom studietiden. Tidligere har hun også dirigert barne- og ungdoms-/student-kor. Hun gleder seg stort til å ta på seg oppgaven som dirigent for Barnegospel! Sammen med kantor Rudolf og menighetspedagog Sarah Emilie ser hun fram til å ta imot alle sangglade barn på Smia etter høstferien!

Medlem

Høsten 2024 vil medlemsavgiften være 50 kr. Fra og med januar 2025 vil medlemsavgiften bli 300 kr i året. Kirkekontoret sender ut vippskrav/faktura.

Vi ønsker å ha et kortilbud som er rimelig, og hvor økonomi ikke er et hinder for å delta! For å tilby dette har vi meldt koret inn som lokallag i NMSU, slik at vi kan få økonomisk støtte gjennom frifondsmidler. Disse midlene går tilbake til koret gjennom blant annet å holde medlemskontigenten lav, snacks på samlingene, rabatt på turer, med mer.

Hvis medlemskontingenten likevel er et hinder ber vi dere om å ta kontakt med Sarah Emilie, så finner vi en løsning sammen!

Hvorfor NMSU?

Koret er en del av barne- og tweens-arbeidet i kirken i Drøbak og Frogn. Flere av våre aktiviteter er lokallag i NMSU, og det er også Barnegospelkoret. NMSU er en av landets største kristne barne- og ungdomsorganisasjoner, og deres fokus er å dele tro, tid, ting og talent! Det betyr at når du betaler medlemskontingent går disse pengene til NMSU. Ved å være et lokallag i NMSU får vi frifondsstøtte til å drive, drifte og å gi tilbake til deltakerne i koret.