Sammen for byen

Søndag den 2. juni inviterer vi til «Sammen for byen». Dette er et arrangement på tvers av menigheter og kirker i Eigersund.

Sammen for byen

Det har blitt tradisjon at vi kommer sammen til fantastiske fellesmøter gjennom en hel helg. Det skal vi gjøre neste år. Men i år gir vi noe tilbake til byen! «Sammen for byen» blir søndag 2. juni, på Torvet kl. 14. Arrangement i seg selv er en del av det vi gir tilbake til Egersund! Samtidig samler vi inn til et godt formål. I år vil overskuddet gå til Dalane Friluftsråd øremerket nytt utstyr som familier og personer kan låne til aktiviteter i ferier og hverdager.

Arrangementet starter kl. 14 og varer til ca. kl. 16. Det blir sang på scenen av Ungdomskoret Vår – og appell ved prest Per Børge Hillestad. Det blir salg av mat. Det blir hoppeslott og boder med aktiviteter.

Og så starter det hele med sponsorløp kl. 14. Det må du ikke gå glipp av! Løpet vil gå gjennom gågaten og ned til torget - tilpasset etter alder. Her kan du spasere, løpe, jogge eller trille barnevognen. Målet er ikke å løpe fortest eller å bli først, men å ha det gøy! Sammen samler vi inn mest mulig til det veldedige formålet. Det blir kåring av beste kostyme, kreative grupper og mer. Påmelding til sponsorløpet finner du her: https://forms.office.com/e/YBawyp2Wqb