Bli med og feire Skaperverkets dag!

Onsdag 14.august er alle født i 2014 invitert til å bli med på Skaperverkets dag i og ved Bakkebø kirke. Klikk her for mer informasjon og påmelding!

Bli med og feire Skaperverkets dag!

TIL DEG FØDT I 2014
Egersund, Eigerøy og Helleland menigheter inviterer alle 10-åringer til Skaperverkets dag! Fokuset denne dagen er Skaperverket og hva vi kan gjøre for å ta vare på det! Kanskje du har hørt om FNs bærekraftsmål? Tilbudet er gratis, og det vil bli servert lunsj. Husk å ha med klær etter vær!

PROGRAM
Kl.09.00 Fellessamling i Bakkebø kirke før vi drar ut!
Kl.10.00: Sporløype til Revsdalen.
Kl.11.00: Lunsjmåltid (husk å melde fra om allergier).
Kl.12.00: Søppelsorteringskonkurranse med mer!
Kl.14.00: programmet avsluttes i Bakkebø kirke.
Ved behov, kan deltakerne være igjen til kl.15.00.

PÅMELDING
Vi setter pris på din påmelding innen søndag 11.august. Fyll enkelt ut påmeldingsskjemaet.

KONTAKT OSS
Har dere behov for tilrettelegging eller lurer på noe, nøl ikke med å ta kontakt!