Tre søkjarar på stilling som sokneprest i Hareid

Det har meldt seg tre søkjarar til den ledige stillinga som sokneprest i Hareid. Tilsettinga skjer i Møre bispedømeråd sitt møte 8. februar. Leidulv Ø. Grimstad er sokneprest fram til sommaren, og planen er at den som blir tilsett skal begynne på seinsommaren.

Tre søkjarar på stilling som sokneprest i Hareid

Vår sokneprest gjennom dei siste tre åra, Leidulv Ø. Grimstad, har valt å gå av med pensjon frå sommaren 2019. Grimstad har vore sokneprest i Hareid i 3 år, og vel å gå av med pensjon då han passerer aldersgrensa og blir 68 år i mars.

3 søkjarar
Det er svært gledeleg at det er tre søkjarar til soknepreststillinga i Hareid, spesielt når vi veit at det mange plassar i landet står ledige stillingar, der det ikkje er søkjarar i det heile tatt. Den nye soknepresten som kjem hit får møte, bu og preike med mange flotte mennesker i ein aktiv kyrkjelyd som bidreg og tek del på dei mange aktivitetane våre.

Det er Møre bispedøme som har ansvar for tilsetting av sokneprest, men soknerådet i Hareid får uttale seg og ein representant frå soknerådet skal vere med når kandidatane skal intervjuast.

Tilsettinga skjer i Møre bispedømeråd sitt møte 8. februar. Leidulv Ø. Grimstad blir altså verande som sokneprest til sommaren, og planen er at den som blir tilsett skal begynne i stillinga på seinsommaren.
Hareid sokn ser fram til å ta imot den nye soknepresten når den tid kjem.

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret:
Mandag: stengt
Tysdag-fredag: 10.00 - 15.00