Velkommen til bryllup i kirken!

Et jublende par står sammen, omgitt av en ring av sine venner og familie. De er nettopp viet til mann og kone i kirken. Bryllupsfesten er i gang!

Velkommen til å feire kjærligheten i kirken! For å bestille en kirke i Oslo til vielse, ta kontakt med oslokirkenes sentralbord, Kirketorget på 23 62 90 09, eller sende en epost til kirketorget.oslo@kirken.no.

Her finner du utfyllende informasjon om bryllup i Den norske kirke.

Dersom dere ønsker å gifte dere i en kirke utenfor Oslo, ta kontakt med kirken på det aktuelle stedet. Bruk søket nederst på siden for å finne kontaktinformasjon.

Ønsker dere bryllup i utlandet, er Sjømannskirken et godt alternativ.

Å gifte seg i kirken er i utgangspunktet helt gratis, men i enkelte tilfeller kan det påløpe kostnader. Se informasjon her