Konfirmant i 2025?

Det er konfirmasjon i kirken, og tre konfirmanter ser i kamera etter de er konfirmert.

Ønsker du å konfirmere deg i Den norske kirke? Eller er du ikke helt sikker ennå?

Her kan du lese mer om hva det innebærer å konfirmere seg i kirken, og hvordan det foregår.

Ved å følge lenkene under, kan du finne mer informasjon om konfirmasjon i din menighet, eller i den menigheten du ønsker å være konfirmant i.

Hvis du ikke vet hvilken menighet du tilhører, kan du søke etter dine nærmeste menigheter nederst på siden.

Ta gjerne kontakt med menigheten om alt du måtte lure på!