Barnekoret 2024

Barnekorene i Ullern er et kortilbud for barn som har lyst til å synge sammen! Fra høsten 2024 starter deles barna inn i Ullern Aspirantkor 1.-3. klasse og Ullern Barnekor 4.-7. klasse. Mer info her!

Barnekoret 2024

Barnekorene i Ullern er et tilbud for barn i barneskolealder.

Fra høsten 2024 deles barna i to grupper:

Ullern Aspirantkor (1.-3.klasse) øver onsdager 17.30-18.15

Ullern Barnekor (4.-7.klasse) øver onsdager 18.30-19.30

Semesteroppstart er onsdag 21. august, og vi følger skoleruta.

Barnekorene i Ullern er et kortilbud for barn som har lyst til å synge sammen!

Ullern Aspirantkor (1.-3.klasse) øver onsdager 17.30-18.15. Vi synger mye forskjellig musikk, leker og danser sammen, diskuterer det vi synger om, lærer litt om kirka og opptrer på familiegudstjenester og andre familiearrangement i regi av menigheten.

Ullern Barnekor (4.-7.klasse) øver onsdager 18.30-19.30. Her synger vi mye forskjellig musikk, lærer litt noter og vi lærer å bruke stemmene våre på en god måte i koret. Det er rom for undring og diskusjon rundt det vi synger, og vi opptrer på gudstjenester.

Begge kor øver på Ullern menighetshus. Semesterstart høsten 2024 er onsdag 21.august. Påmelding kan gjøres fysisk på øvelse eller digitalt her.

Spørsmål kan rettes til barnekorleder Ingvild Eriksen Askeland på barnogmusikk.ullern@gmail.com eller på tlf. 96792228.

Hjertelig velkommen til alle barn som vil synge!