Groruduka i Grorud menighet

Fra 8. juni til 15. juni er det Groruduka og her kommer programmet for Grorud menighet

Groruduka i Grorud menighet
Når Hva

Hvor

8. juni 11.00-15.30 Workshop og konsert med Det Norske Jentekor og jenter fra bydel Grorud

8. juni 11.00-15.00

FIKSEVERKSTED Enkle reparasjoner av klær og sykler Lag ditt eget insektshotell Ta med knapper, glidelås, lappesaker etc. Kafé med vaffel, kaffe og drikke

9. juni 10.15-11.00

Kantatekåseri v/Hans arne akerø Med kaffe og bakst

9. juni 11.00-12.00

Festgudstjeneste med Bachs kantate "Våkn opp og slå på dine strenger"

11. juni 12.00-13.00

Babysang og kaker ved Vesletjern

Vesletjern

12. juni 13:30-14:30

Konsert med Seniorkoret Gode Minner

Rødtvet senior- og aktivitetssenter

14. juni 12:00-13:30

Spasertur m/lunsj fra Romsås kirke til Svarttjern Ved dårlig vær blir det lunsj i kirka

Oppmøte Romsås kirke

15. juni 16:00-16:45

Sommerlige toner i Grorud kirke Kjente klassiske stykker, filmmusikk og utdrag fra musikaler. Med: Natalia Brodin (sopran), Elena Oliver (fiolin) og Marta Tsvettsikh (orgel/piano) Tone Marie Falch, programleder og forteller om Grorud kirke.

Velkommen!