Aktivitetsdag for 1.-3. klassinger 15. august

Når Aks har planleggingsdag, kan du som går i 1.-3. klasse komme på aktivitetsdag i kirka!

Aktivitetsdag for 1.-3. klassinger 15. august

Når Prinsdal skole har planleggingsddag, inviterer vi i kirka til en aktivitetsdag for 1.-3 klasse.

Torsdag 15. august mellom kl 10-15 skal vi leke, ha ulike aktiviteter inne og ute, høre fortelllinger, teste orgelet i kirka, lage noe fint sammen og ha skattejakt i kirkerommet.

Ca kl 11:30 blir det lunsj, og ca kl 14 serverer vi litt frukt.

PÅMELDING

Påmelding med navn på barnet, kontaktinformasjon til foresatte og eventuelle allergier til Post.Hauketo-Prinsdal.oslo@kirken.no innen9. august.

Har du spørsmål eller lurer du på noe, kan du kontakte:

Menighetspedagog Cecilie på tlf 481 85 950 eller mail cj784@kirken.no

Diakon Susanne på tlf 408 14 154 eller mail sd272@kirken.no

Vi gleder oss!

Kontaktinformasjon for Hauketo-Prinsdal menighet

Hauketo-Prinsdal kirke
Lerdalsfaret 7, 1263 OSLO

Kirken er en arbeidskirke med kontor og menighetssal i samme bygg.

Post.Hauketo-Prinsdal.oslo@kirken.no
Telefon: 23 62 98 50

Anbefaler å gjøre avtale på forhånd før henvendelser direkte på kontoret. Arbeidstiden til den enkelte ansatte på kontoret varierer fra uke til uke.

Ved bruk av direktenummer vil man komme til rett ansatt. Se "kontakt oss"
Får du ikke svar, ta kontakt via sentralbordet: 2362 8900