Vi søker ny ungdomsarbeider!

Trives du sammen med ungdom i alderen 13-19 år, og ønsker at de skal finne sin plass i kirken? Har du evne til å formidle, tenke nytt, og organisere aktiviteter? Vil du være med å bygge og utvikle ungdomsarbeidet i Holmlia og Hauketo-Prinsdal menigheter? Søk på stillingen her!

Vi søker ny ungdomsarbeider!

Søk HER

Vi har nå gleden av å tilby 25% fast stilling i et stort og spennende ungdomsarbeid i Oslo sør! Ungdomsarbeidet vårt heter Sjibbolet, og er knyttet til KFUK-KFUM. Våre hovedsamlinger skjer på torsdagskvelder, og konfirmantarbeidet er en del av dette. Vi samler ellers våre eldste ungdommer mellom 16-19 år til en søndag i måneden, som vi kaller for Sjibbo Pluss. Utover dette drar vi på flere leirer gjennom året, som er en viktig del av det å bygge vårt miljø.

Som ungdomsarbeider vil du inngå i team sammen med kapellan i Holmlia, kateket i Hauketo-Prinsdal, og frivillige ungdomsledere. Vi prøver til stadighet å tenke nytt slik at våre ungdommer kan ha det så bra som mulig i kirka.

Arbeidsoppgaver

• Hovedansvar for å organisere torsdagskvelder
  • Gjennomføre torsdagskvelder i samarbeid med ansatte og frivillige
  • Administrasjonsansvar for enhetens medlemskap i KFUK-KFUM
  • Delta i planlegging og gjennomføring av leir

Kvalifikasjoner og egenskaper

• Engasjement og interesse for ungdom
  • God til å samarbeide og bygge relasjoner
  • Gode organisatoriske evner
  • Erfaring fra kirkelig arbeid med ungdom er ønskelig
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt
  • Fordel med førerkort klasse B

Vi tilbyr

• Et engasjert og kreativt arbeidsfellesskap
  • Gode lokaliteter med gode kollektivforbindelser
  • Muligheter til å forme og utvikle ungdomsarbeidet
  • Tilsetting på de vilkår som går frem av lover og reglement og KAs tariffavtaler
  • Pensjonsordning gjennom KLP
Søknadsfrist: 04.06.2024

Kontaktinformasjon for Hauketo-Prinsdal menighet

Hauketo-Prinsdal kirke
Lerdalsfaret 7, 1263 OSLO

Kirken er en arbeidskirke med kontor og menighetssal i samme bygg.

Post.Hauketo-Prinsdal.oslo@kirken.no
Telefon: 23 62 98 50

Anbefaler å gjøre avtale på forhånd før henvendelser direkte på kontoret. Arbeidstiden til den enkelte ansatte på kontoret varierer fra uke til uke.

Ved bruk av direktenummer vil man komme til rett ansatt. Se "kontakt oss"
Får du ikke svar, ta kontakt via sentralbordet: 2362 8900