Hvordan foregår arbeidet?
Alle crewene møtes minst én gang i semesteret. Deretter fordeler dere hvem som har ansvar for de ulike søndagene/arrangementene. Du kan selv være med å bestemme hvor mange søndager/arrangementer du vil være med på.
Crewene du kan velge mellom er:
Innhold-på-gudstjeneste-crew: tenke helhet rundt tema og innhold på gudstjenester.
Musikk-crew: Tenke helhetlig om musikk på gudstjeneste, som feks salmer, arrangering og generelt alt som har med musikk å gjøre.
Teknikk-crew: Gira på lyd, lys, skjerm, foto og andre tekniske ting? Dette er crewet for deg!
Kafé-crew: Planlegger og gjennomfører kaféer etter gudstjeneste.
SoMe-crew: dele fra arrangementer, skape større engasjement på sosiale medier.
Design og oppussingscrew: Idémyldring og planlegging om hvordan vi kan gjøre menighetssalen i Ila til et koselig sted.
Sosial-crew: Planlegger og gjennomfører søndager i partallsuker.
Crewene blir fulgt opp av ansatte og styret i Unge voksne i Ila.
Trykk her for å melde deg på ett av crew'ene :)
Vi håper du vil være med! <3