Vil du være med som frivillig i Oslo domkirke?

Foto: Bo Mathisen

Er du en av våre nye frivillige?

Oslo domkirke er en levende katedral midt i Oslo by. Her holdes åpen kirke, gudstjenester og andre sosiale arrangementer.

Vi har behov for frivillige som kan:

• Være vertskap under åpen kirke
  • Gjøre klart kirkerommet
  • Dele ut programmer
  • Dele ut nattverd
  • Være tekstleser

Nattåpen kirke

Interessert i å være med på å holde Oslo domkirke åpen på fredagskvelden/-natten?

Etter fredagsmessen kl. 17.00, ønsker vi at domkirken skal være et stille rom der besøkende kan få be, tenne lys eller rett og slett hvile seg. Kirken er derfor åpen mellom kl. 16.00 og kl. 00.00 fredag kveld.

Vi har behov for kirkeverter som kan stille opp fra kl. 15.45 til 20.00, og fra 19:45 til 00.15.

Som frivillig i Oslo domkirke er du med på å glede andre, samtidig som at du blir kjent med nye mennesker!

Ta kontakt med diakon:

Per-Kristian Gundrosen