Til deg som har mistet en av dine kjære

Velkommen til sorggruppe. En sorggruppe er en liten gruppe mennesker som kommer sammen for å snakke om sin sorg i forbindelse med dødsfall, og hvordan de har det. Ny gruppe starter fredag 21. september 2018. Er du interessert, les videre, og meld deg på.

Til deg som har mistet en av dine kjære

En sorggruppe består av ca. 4-6 personer, og vil ha et omfang på rundt 6 samlinger. Det vil være en enkel samtaleform rundt en kopp kaffe og te. Vi tar utgangspunkt i noen oppsatte temaer som er aktuelle når en opplever sorg i forbindelse med et dødsfall, og temaer som deltagerne i gruppa ønsker å ta opp. Alle vil få muligheten til å snakke om sine opplevelser.

Vi starter opp med ny sorggruppe på dagtid, fredager.

Første samling 21. september i Ellingsrud kirke kl. 13.00-15.00.

Gruppa ledes av:
Anne Stige Beck, diakon i Østre Aker og Haugerud, og
Cate-Helèn Andersen, diakon i Ellingsrud og Furuset.

Påmelding fortløpende frem til 7. september til Anne, se telefon eller e-post nedenfor.