Høymesser og kveldsmesser november 2017

Menigheten feirer gudstjeneste hver søndag kl. 11.00 og kveldsmesser kl. 19.00 annenhver søndag. Messene holdes enten i Sagene kirke eller i Ila kirke. Enkelte dåpsgudstjenester kl. 13.00 i Sagene kirke. En onsdag i måneden er det messe med måltid i Ila kirke kl. 16.30. Se KALENDER i menyen over.

Høymesser og kveldsmesser november 2017

Søndag 29. oktober kl. 11.00 Gudstjeneste i Sagene kirke. Kl. 13.00 Dåpsgudstjeneste. Fulltegnet. Ta kontakt med Kirketorget.oslo@kirken.no for bestilling av dåp.

Søndag 29. oktober kl.11.00 gudstjeneste i Sagene kirke

Søndag 5. november Allehelgensdag

kl. 11.00 gudstjeneste i Sagene kirke.

kl. 13.00 konsert med Sagenekoret og kantor Stein Skøyeneie.

kl. 19.00 kveldsmesse i Ila kirke. Allehelgensdag

Søndag 12.november kl. 11.00 gudstjeneste i Sagene kirke

Søndag 19.november kl. 11.00. gudstjeneste i Ila kirke.

Tårnagenter 8 og 9 år kl. 14 - 19 i Sagen kirke. Vi løser mysterier i kirken.

kl. 18.00 kveldsmesse med tårnagentene i Sagene kirke.

Tårnagente møter i Sagene kirke kl. 14 - 19. Eget program.

onsdag 22. november kl. 16.30 - 17.30 Måltid med messe. (kl. 16.30 Måltid kl. 17.30 - 18.00 Messe)

torsdag 23. november kl. 19.00 Lysvesper i Sagene kirke. Jazzpianist Tord Gustavsen.

søndag 26. november kl. kl. 11.00 gudstjeneste i Sagene kirke.

Program for jul og advent kommer senere.