4-årsbokutdeling

Nå er det snart tid for utdeling av 4-årsbok for alle 4-åringene i St. Hanshaugen sokn og i Oslo Domkirkes sokn! Avlyst-Lørdag 5. mars kl 11:00 har vi samling for alle 4-åringene i Lovisenberg menighetshus. Velkommen til gudstjeneste søndag 6. mars kl 11:00 i Lovisenberg kirke med selve utdeling av 4-årsboka.

4-årsbokutdeling

Arrangementet lørdag 5. er dessverre avlyst. Gudstjenesten 6. mars med 4-årsbok utdeling går som planlagt!

Lørdag 5. mars kl 11:00 har vi 4-årssamling i Lovisenberg menighetshus. Da skal vi bli litt kjent med hverandre, lære litt om gudstjenesten og kirka, tegne litt og leke sammen.

Søndag 6. mars kl 11:00 skal vi ha en skikkelig fin gudstjeneste i Lovisenberg kirke med utdeling av 4-årsboka til alle 4-åringene som har lyst på den.

«Kirkeboka mi» deles ut helt gratis til alle barn som fyller 4 år i år. I boka kan dere bli kjent Astrid, pappen hennes og vennene hennes.
Om dere vil komme å motta 4-årsbok ber vi dere sende en påmelding innen torsdag 3. mars. I påmeldinga trenger vi navn på barnet, som vi skriver i boka og leser opp til utdeling i kirken, om dere ønsker å være med på samlingen på lørdag 5. mars og hvor mange som blir med da (fint med minst 1 foresatt) og om det er noen allergier vi bør ta hensyn til da vi ordner noe kake eller boller på lørdag og om det er andre hensyn vi bør ta.
Påmelding sendes til Kristian på e-post ka889@kirken.no
Om det er noe dere lurer på bare ta kontakt!

Kontaktinformasjon for St. Hanshaugen sokn

KONTORADRESSE