Karneval for 7 og 8 åringene

27. februar er det Fastelavnssøndag! Da inviterer vi alle dere som fyller 7 eller 8 år i år på kirkekarneval med trosopplæringa i Lovisenberg menighetshus kl 11:00. Siden det er mye Koronagreier for tida kan vi ikke ha karnevalsgudstjeneste for alle slik vi pleier, så vi har dessverre bare karnevalsfeiring for 7 og 8 åringene i år (og for de foresatte som følger 7 og 8 åringene).

Karneval for 7 og 8 åringene

På karnevalet skal vi snakke om hva karneval er, hvorfor vi feirer det, hva faste er, spise fastelavnsboller og ha det moro!

Vi pynter rommet, kler oss ut og har en skikkelig piñata i ekte karnevalstradisjon!

Det er maksantall på 20 deltakere (både barn og foresatte) så det er utrolig viktig at dere melder dere på. Dere kan ikke regne med å kunne bli med om dere ikke melder dere på i tide!

Nå er restriksjonene oppheva, så da har vi muligheten til å være flere! Vi utvider derfor påmeldingsfristen for selve karnevalet til fredag 18. februar!

Det er også mulig å melde seg på til maskeverksted på Supertirsdag 15. februar i Lovisenberg menighetshus kl 16:30. Supertirsdag er St. Hanshaugen sokn sitt arbeid for barn, familier og voksne. Se linken nederst for mer info om Supertirsdag!

Om det er mange 7 og 8 åringer som melder seg på er vi åpne for å sette opp flere karnevalssamlinger og maskeverksted.

I påmeldingen trenger vi:

-Navn på deltakere (både barn og foresatte (eller andre som følger barnet))

-Allergier

-Spesielle behov

-Om dere bare blir med på Karnevalsfeiring den 27. februar kl 11:00, eller om dere også skal være med på Maskeverksted på Supertirsdag 15. februar kl 16:30.

Påmelding sendes trosopplæringsleder Kristian Hovland Aschim på e-post ka889@kirken.no innen fredag 11. februar!

Nå mulig å melde seg på til karneval inntil fredag 18. februar!

Kontaktinformasjon for St. Hanshaugen sokn

KONTORADRESSE