Byr på slitesterke jazzmelodier, ny musikk og herlig samspill

Kom og hør Liv Neslowe, Frøydis Grorud, Tom Georg Rødland og Andreas Haga i Larvik kirke torsdag 1. august kl. 20:00.

Liv Neslowe og Frøydis Grorud.

Med Liv Neslowe og Frøydis Grorud som solister tyder alt på at det blir en særdeles trivelig sommerkonsert i Larvik kirke 1. august! Sammen med Tom Georg Rødland og Andreas Haga byr de på slitesterke jazzmelodier, ny musikk og herlig samspill.
Hele musikergjengen varter opp med livsbejaende musikk som passer til solfylte og ukompliserte sommerdager. Men konserten rommer også kveldstimens blå toner med lengsel og savn.

Liv Neslowe, sang
Frøydis Grorud, saksofon
Tom Georg Rødland, piano
Andreas Haga, bass

Bill: kr 200 ved inngangen. (Kontanter og Vipps).

Konserten varer i cirka en time.
Dørene åpner kl. 19.30. Konserten starter kl. 20:00.
Velkommen!

Les mer om sommerens konserter her: https://www.kirken.no/nb-NO/fellesrad/larvik/menighetsside/larvik_menighet/musikk_og_kultur/

Kontaktinformasjon for Larvik kirkelige fellesråd

Postadresse: