Barnefestival 2023

Rekord i antall deltakere på barnefestival.

Barnefestival 2023

Lørdag 28. oktober ble det holdt barnefestival i Leirfjordhallen. Det ble satt ny rekord i antall barn som møtte opp. Hele 225 barn møtte opp for å bli med på festival!

Festivalen ble åpnet ved ordfører i Leirfjord Sten Rino Bonsaksen. Etter åpningen kunne barna boltre seg med forskjellige aktiviteter. Det var to hoppeslott, en stasjon der man kunne bygge Lego, designe egen t-skjorte og perle egne smykker. Til inntekt til Kirkens Nødhjelp så ble det holdt bruktbutikk med salg av leker, bøker, spill osv. For de aktive så kunne det friste med klatring, skyting og svømmebasseng. Utenfor hadde speideren slått leir med lavo og grilling av pinnebrød.