Gudstjenester i jula 2023

Gudstjenestene i Alstahaug og Leirfjord julen 2023

Gudstjenester i jula 2023

24. desember

Åsheim Terrasse kl 11:00. Medvirkende sokneprest Gunnar Masvie og organist Tatiana Artemeva.

Alstahaug Sykehjem kl 12:00. Medvirkende sokneprest Gunnar Masvie og organist Tatiana Artemeva.

Alstahaug kirke kl 13:00. Medvirkende sokneprest Einar Bach Skomsvoll, kirketjener Gunnar Forøy. Korpset spiller. Ofring til Kirkens Nødhjelp.

Bardal kirke kl 13:00. Medvirkende sokneprest Per Jostein Johansen, kirketjener Dag Forsmo og organist Venera Holm. Musikalske innslag ved Astrid Margrethe Hjartland Strand. Ofring til Kirkens Nødhjelp.

Sandnessjøen kirke kl 14:00. Medvirkende sokneprest Gunnar Masvie, kirketjener Gunnar Pedersen, klokker Rolf Rølvaag, kirkevert Torbjørn og organist Tatiana Artemeva. Saksofonistene Kari Mentzoni og Kirstin Torgersen deltar.
Musikalsk innslag ved Mathilde Oline Carlsen. Dorthea Ebbesen leser juleevangeliet på gudstjenesten. Ofring til Misjonsprosjektet.

Leirfjord kirke kl 15:00. Medvirkende sokneprest Per Jostein Johansen, kirketjener Torill Masvie og organist Venera Holm. Musikalske innslag ved Astrid Margrethe Hjartland Strand. Ofring til Kirkens Nødhjelp.

Sandnessjøen kirke kl 16:00. Medvirkende sokneprest Gunnar Masvie, kirketjener Gunnar Pedersen, klokker Rolf Rølvaag, kirkevert Torbjørn og organist Tatiana Artemeva. Saksofonistene Kari Mentzoni og Kirstin Torgersen deltar. Konfirmant Margrethe A Bernhardsen leser juleevangeliet på gudstjenesten. Ofring til Misjonsprosjektet.

Tjøtta kirke kl 16:00. Medvirkende sokneprest Einar Bach Skomsvoll, kirketjener Gunnar Forøy. Korpset spiller. Ofring til Kirkens Nødhjelp.

1.juledag

Leirfjord kirke kl 11:00. Medvirkende sokneprest Einar Bach Skomsvoll, kirketjener Dag Forsmo og organist Venera Holm. Musikalske innslag ved Astrid Margrethe Hjartland Strand. Ofring til Misjonsprosjektet.

Sandnessjøen kirke kl 13:00. Medvirkende sokneprest Gunnar Masvie, kirketjener Gunnar Pedersen, klokker Rolf Rølvaag og organist Tatiana Artemeva. Solistinnsalg ved Artemii Vokuev. Ofring til Bymisjonen.

2. juledag

Alstahaug kirke kl 11:00. Medvirkende sokneprest Einar Bach Skomsvoll, kirketjener Karl-Henry Nikolaisen og organist Guro Bræck. Dåp. Ofring til menighetens arbeid.