Kirkesøndag i Skålvær 14. juli 2024

Gudstjeneste i Skålvær kirke søndag 14. juli kl 12.00

Kirkesøndag i Skålvær 14. juli 2024

Gudstjeneste i Skålvær kirke søndag 14. juli kl 12.00 v/Prost Olav Rune Ertzeid.  Organist: Guro Bræck. Nattverd, Ofring til Skålvær kirke.

Etter gudstjenesten samling i Hagen. Salg av kaffe, vafler, pølser, brus. (kun kontanter eller VIPPS)

Guiding i kirken og nærområdet. Innendørs alternativ ved dårlig vær.

«Lovund skyss» går fra Sandnessjøen kl 11.00. Kaia ved Narvesen.

Ombordstigning fra kl 10.30. Retur fra Skålvær kl 15.00. Pris kr 320 t/r, barn under 12 år kr 160.

Betaling via VIPPS NR 553503 til Leirfjord og Alstahaug kirkekontor ved påmelding til tlf  75 07 57 20 eller på e-post: post.kirke@alstahaug.kommune.no innen fredag 12. juli kl 1200. Navn, tlf og adresse må oppgis.  (antallsbegrensning på 44 personer – så først til mølla….)

Arr: Leirfjord og Alstahaug kirkekontor og Skålvær velforening