Program for konfirmasjonsåret 2024-2025

Her er programmet for høsten 2024. Følg med her - endringer kan og vil komme.

Den 7. juni er det deres tur
Konfirmantprogram høsten 2024.

Fredag 6. og lørdag 7.september
Oppmøte ved Honningsvåg kirke kl 16:00 fredag 6.september.
Pilegrimstur til Nordkapp. Transport deler av veien. Overnatting i Skarsvåg kirke. Ankomst Nordkapp platået lørdag 7.september om ettermiddagen.
Behøver 2 foreldre som nattevakt i Skarsvåg kirke, samt en eller to foreldre som kan være tilgjengelig med bil ved behov.

Søndag 8.september kl 11:00
Presentasjon av årets konfirmanter i Honningsvåg kirke. Foreldre og faddere er spesielt invitert.

Søndag 13.oktober kl 09:30- 13:00
Konfirmasjonssamling med frokost på Menighetshuset.
Gudstjeneste kl 11:00. Konfirmantene ansvarlig for å dele ut salmebøker og stelle i stand til kirkekaffe.
Avslutter samlingen kl 13:00.

Søndag 1.desember kl 09:30- 13:00
Konfirmasjonssamling med frokost på Menighetshuset.
Gudstjeneste kl 11:00.
Konfirmantene ansvarlig for å dele ut salmebøker, adventskalender og stelle i stand til kirkekaffe.
Avslutter samlingen kl 13:00.

Konfirmantene skal delta på en gudstjeneste til høsten 2024, utenom de to som er nevnt over.
Konfirmantene deltar da i mindre grupper med oppgaver knyttet til gudstjenestene 27.oktober, 17.november, 24.november eller 15.desember.
Det avtales tidlig på høsten hvem som deltar når.

Konfirmantprogrammet for våren legges ut i desember.

Kontaktinformasjon for Nordkapp menighet

Post- og besøksadresse:
Menesgata 1
9750 Honningsvåg

Åpningstider kirkekontoret:
Mandag 09.00 -14.00
Tirsdag 09.00 -14.00
Torsdag 09.00-14-00

E-postadresse: post.nordkapp@kirken.no
Org.nr 977001706 (Nordkapp sokn)