Diakoniens dag

Diakoniutvalget i Sør-Odal ønsker å invitere til Diakoniens dag den 19. november 2017 på Skarnes Menighetshus. Arrangementet begynner med en Høymesse kl 11.00 ved sokneprest Anders Helset Eriksen og kantor Kristin L. Nesse.

Programmet er i skrivende stund ikke helt spikret, men mye tyder på at en representant fra Kirkens SOS vil komme å holde et lite kåseri over hva Kirkens SOS driver med.

Som alltid på Menighetshuset blir det servering av ypperste klasse.

Trenger du skyss, ta kontakt med Kari H. Brøderud på telefon 977 86 579. Gjerne i god tid. Skyssen koster kr 20.

På vegne av diakoniutvalget

Sokneprest Anders Helset Eriksen