Kirkemarsjen 2022

7. august inviterer Strøm menighetsråd i til den 42. kirkemarsj fra Finholt til Sander.

Kirkemarsjen 2022

Andakt i Grønlien

Det vil bli andakt ved sogneprest Anders Helset Eriksen i Grønlien ca. kl. 12.00.

Sanderhytta er åpen for servering

Det er mulig å kjøre bil til Grønlien for de som vil følge andakten.

Avgang Finholt

Kirkemarsjen starter som vanlig fra Vestgarden i Finholt.  Tidspunkt for avmarsj er ca. kl. 10.00.

De som er usikre på veien til Vestgarden kan møte ved Kafe Huka i Finholt 09.45.   Det vil bli samkjøring derfra.

Skyss fra Sander

Det vil være mulighet for skyss fra Sander.  Frammøte er da kl. 09.00 ved samfunnshuset.   De som vil benytte seg av dette må melde ifra til Per-Ivar Sveheim på telefon 41623190 senest 4. august.

Pris for skyss fra Sander er kr. 50,- pr. person.

Turguide

Per-Ivar Sveheim, Strøm menighetsråd