Lys våken 11 år

Alle 11åringer inviters til å bli med på en spennende natt i Kirka! 19.-20 november (Sør-Odal) eller 26.-27 november (Nord-Odal)

Lys våken 11 år

Er du 11år, da kan være med og overnatte i kirken!  Vi skal sove i kirken fra lørdag til søndag. Foreldre og kosedyr kan også være med å overnatte hvis de vil.

Vi starter lørdag kl. 18:00
Da skal vi leke, bli kjent med andre,
være med å forberede gudstjeneste,
utforske kirka og kirkegården, spise mat, overnatte og feire gudstjeneste dagen etter .

Ta med:

· Kopp, asjett og bestikk (så sparer vi miljøet)

· Uteklær etter været

· Sovepose og liggeunderlag

· Toalettsaker

· Skift til søndag

Oppstad kirke:
deltagere i Sør-Odal:
19.-20.november

Mo kirke:
deltagere i Nord-Odal:
26.-27.november

Søndag
På søndag spiser vi frokost sammen, før vi øver til gudstjenesten. Ønsker du å invitere fadderne dine eller andre voksne til gudstjenesten, er det fint å gjøre dette allerede nå.
Foreldre, søsken og venner er selvfølgelig også hjertelig velkommen hit.

Lys våken handler om å være lys våkne for det som skjer rundt oss. Vi skal være lys våkne for hverandre, for Gud og for oss selv.

Meld deg på
Du må melde deg på Lys våken innen i 18.november.
send epost med: fullt navn, kontaktinfo foresatte, allergier og sted til: eb993@kirken.no
eller gå inn på min minkirkeside.no/Odal

Vi gleder oss til å se deg!