Desse stiller til val i Os

Soknerådslista for Os kyrkjelyd er klar og har 15 gode kandidatar. Soknerådet skal i 2023-2027 ha 8 faste medlemmar og 5 varamedlemmar.

Desse stiller til val i Os

(Illustrasjonsbilete frå Den Norske Kyrkja)

1. Jon Håkon Øen Rådgjevar, Nore Neset (f. 1973)

2. Tone Steinsund Hagevik Klinisk sosionom, Nore Neset (f. 1980)

Eg vil engasjera meg i Os kyrkjelyd fordi eg trur kyrkja er viktig for oss menneske. Når vi skaper ei kyrkje som er god å koma inn i kan den verta endå viktigare. Eg ønsker at kyrkja kan få rolla som ein “pluss-faktor” i livet. Både i kvardag, til fest, i glede som i sorg. Lokalkyrkja har mange viktige oppgåver. Det som er viktigast for meg er at kyrkja vår gjev menneske eit møte med ein levande Gud og eit møte med eit opent og varmt fellesskap. Vi er ein kommune i vekst. Sjølv er eg tilflyttar til kommunen. Eg har nok eit ekstra hjarte for at kyrkja skal vera ein stad der alle som ønsker det skal få koma og få høve til å bli ein del av eit “vi”.

3. Per Gunnar Oseng Avdelingsleiar, Lekven (f. 1984)

Jeg er glad i Os kyrkjelyd, og har trivdes godt i soknerådet de siste fire årene. I rådet får jeg muligheten til å være med å legge til rette for at vi har en levende kirke i bygda vår. Lokalkirka skal være en møteplass der alle føler seg velkommen og sett. Vi samles i troen på at Gud har skapt oss, frelst oss og at han ønsker å være en del av livet vårt. Våre liv er ulike og vi har ulik bagasje med oss i livet. Jeg håper kirka kan speile et mangfold der Guds kjærlighet er fellesnevneren.

4. Christine W. L. Halland Lærar, Haugland (f. 1973)

5. Karl Ole Midtbø Pensjonert dirigent/gen.sekr., Os (f. 1955)

6. Grethe Inger Berge Pensjonert lærar, Nore Neset (f. 1953)

Eg ønskjer at så mange som mogeleg ,både unge og gamle skal bli kjende med Jesus og få oppleva felleskapet i Han.

7. Espen Haga IT-konsulent, Halhjem (f. 1975)

8. Olav Emil T. Vatshelle Student og yrkessjåfør, Hegglandsdalen (f. 1988)

Eg kom til Os som niåring, og vaks opp med kyrkjelyden både i Os kyrkje og på Kongshaugsamlingane. Eg var sjølv aktiv i ungdomsarbeidet og soknerådet frå eg var konfirmant og fram til eg flytta frå Os som 19-åring. Eg har utelukkande gode minner frå den tida. Det har imidlertid vorte ganske tydeleg at mange ikkje kjende seg like velkomen som meg i kyrkja den gongen. Os kyrkjelyd har i seinare tid gjort eit godt arbeid og kome langt i å endre på dette og å gjere kyrkja til den varme og inkluderande folkekyrkja eg meiner den skal vere, både med solidaritetsflagging etter Oslo-terroren i 2022, og no seinast med den fantastiske regnbogegudstenesta i juni. Eg ønskjer no å bidra med mitt for å halde fram det gode arbeidet og den fine retninga kyrkjelyden er på veg i.

Ei viktig oppgåve lokalkyrkja i Os må ta fatt på er ein god og solid runde på haldninga til vigsel for samkjønna. Vi kan ikkje skyve foran oss eit så viktig spørsmål med å seie at “vi vil ta den vurderinga når det blir aktuelt”. Det er alltid aktuelt!

9. Frode Qvale Lektor, Os (f. 1969)

10. Helge Davidsen Seniorrådgjevar / siv.ing. Lysekloster (f. 1953)

Jeg har et ønske om å bidra i Os kyrkjelyd og er blitt utfordret til å stille til valg i Os sokneråd. En viktig oppgave for lokalkirken er å møte mennesker i og utenfor menigheten med en klar, forståelig og inkluderende formidling av hovedelementene i den kristne tro.

11. Birk Eiken Lunde Konsulent, Søre Øyane (f. 1999)

12. Malin Nøss Vangsnes-Weaver Dansekunstner/produsent, Os (f. 1987)

13. Olav Kvinge Rådgjevar, Søre Neset (f. 1958)

14. Inger Botnevik Pensjonert lærar, Os (f. 1956)