Takk for fellesskapet!

I juni feiret vi flere spesielle gudstjenester: Skaperverkets dag på Viggja 6. juni - Livsgledegudstjenesten 16. juni og en gudstjeneste ved Skaun bygdamuseum 30. juni

Takk for fellesskapet!

Slike gudstjenester er bare mulig med innsats av flere - og mest frivillige!

9. juni var det fuktig og kjølig på Viggja, og vi fikk husly i stabburet til Siggrid Husby og Arne Viggaklev. Skaun gospelkor under ledelse av Vincentas Linkevicius sang flere ganger vakkert under gudstjenesten. Møyfrid Halgunset hadde forberedt oppgaver ang Himalpartner som er menighetens misjonsprosjekt. Naturstiløypa ble lagt inn i stabburet pga. været - og der fikk vi også nyte mangolassi på kirkekaffen som Julie Hindenes hadde laget sammen med Even.

16. juni var vi samlet i Børsa kirke på ettermiddagen. Dette er ei travel tid for mange; og vi hadde landet denne datoen seint - allikevel kom det en god del folk for å høre på og feire med Joakim Aunan og gjengen fra Jezz under ledelse av Siv Øgaard Fossum som også selv sang en salme og bidro som medliturg.

30. juni var vi invitert til Skaun bygdamuseum for å holde friluftsgudstjeneste. Denne gangen var det godvær! Gretha Loe fra Meldal og Siri Helen Erland bidro med vakker musikk og museumsvertene hadde ordnet både bord og blomster og en smakandes kirkekaffe!

Det er godt å samles slik - takk for at du stiller og bidrar med ditt - det skaper fellesskap og gode minner.

Med ønske om en velsigna god sommer - Wiebke prest

Kontaktinformasjon for Buvik, Børsa og Skaun menigheter

Skaun kirkekontor ligger i Skaun rådhus
Tausvegen 16, 7353 Børsa