Kirkerottene og Viggo i tårnet

Du og di familie, er velkomne til dukketeaterframsyning om "Kirkerottene og Viggo i tårnet" 11. februar kl. 11.00 i Førde kyrkje.

Kirkerottene og Viggo i tårnet

Ein dag vert Kirkerottene vekt av bråk frå tårnet i kyrkja. Det er Viggo svale som lagar bråket. Han ser så dårleg at han flyg inn i ting heile tida. Kirkerottene vil gjerne hjelpe Viggo, men korleis kan dei hjelpe? Og er Viggo eigentleg ein svale?
Forteljinga passar for barn mellom 3 og 6 år.
Pris: 50,- for barn og gratis for vaksne.
Velkommen!