Havstein kirke - Høstdialoger med tema kjønn

Sverresborg menighet inviterer også i år til Høstdialoger i Havstein kirke. Kjønn er gjennomgangstema i høstens møteserie. Første møtepunkt er onsdag 4. november kl. 20.00.

Havstein kirke - Høstdialoger med tema kjønn

Vanlig allmennmenneskelige tema settes på dagsorden med en kvalifisert innledning og etterfølgende dialog enten med invitert kommentator eller spørsmål fra publikum. Kveldene innledes med profesjonell musikk og avsluttes med en kort liturgi.

Høstdialogene føres uavhengig av kirkelig tilhørighet. Samme klokkeslett for alle tre møtepunktene: 20.00-21.30. Fri entré.

Onsdag 4. november 2015: Rase, klasse og kjønn i Kristus?

Onsdag 11. november 2015: Kjønnspress, ungdom og seksualitet

Onsdag 18. november 2014: Maskulinitet i endring. Hva forventes egentlig av dagens mann.

Ytterligere opplysninger Sverresborg menighet