Luke 21: Fremtid og håp

Vårt forhold til Gud kan vokse også når vi møter vanskeligheter.

Luke 21: Fremtid og håp

Adriana FloreaFor jeg vet hvilke tanker jeg har med dere, sier Herren, fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi dere fremtid og håp. (Jeremia 29,11)

Noen ganger når vi møter motgang i livet, spør vi oss selv "Hvorfor meg?" Vi forstår ikke hva som er Guds vilje eller hvorfor vi må lide. Å vite og stole på at Gud har en god plan for våre liv, kan gi oss håp og styrke til å ta imot det som møter oss på veien. Kanskje ser vi ikke dette med en gang, men vårt forhold til Gud kan vokse også når vi møter vanskeligheter.

Jeg ønsker at vi alle kan stole på at Guds plan for oss er god og at vi kan leve våre liv med det gode håpet!

Prest Adriana Florea, Evangelical Church A.C. i Romania