Slik finn du fram på nettsidene våre

På nettsidene våre skal du enkelt kunna finna aktuelt frå biskopen, bispedømerådet og bispedømekontoret.

Dei nye nettsidene er tilpassa mobil

Den norske kyrkja tek i bruk nye nettsider. Målet er at du lett skal kunna finna fram på sida anten du er godt kjent med kyrkja eller ikkje. Sidene er tilpassa alle platformar (PC, nettbrett, mobil) og er tilgjengelege også for menneske med funksjonshemmingar (universelt utforma).

Dei nye sidene har ikkje så mange og lange menyar som det vi hadde i den tidlegare nettløysinga. I staden kan du søkja etter det du gjerne vil lesa om. Søkjefeltet ligg oppe på sida. På mobil kjem søkefelt og menyar fram ved å trykka på ein slik knapp: mobilmenyknapp

Bispedømet sine sider har ein del stoff for prestane, som er tilsett av bispedømerådet. Dette er samla under eit eige menypunkt - "For tilsette".

Dei gamle nettsidene våre vil vera tilgjengelege ei tid framover på denne adressa: bd.kyrkja.no/bjorgvin. Sjå link nede på denne sida.

Den norske kyrkja si hovudside, kyrkja.no har også fått ny utforming. Du finn link til denne aller nedst på nettsidene våre (Sentrale nettsider kyrkja.no)

Den "gamle" kyrkja.no har adressa gammel.kirken.no. Sjå link nede på denne sida.