Diakoniutvalet i Bjørgvin

Kan eit utval leggja til rette for at trua får konsekvensar for måten vi lever på?

Tru og handling heng saman. Dette viser seg i konkret handling overfor medmenneska våre og skaparverket. Kvar enkelt sitt bidrag kan vera stort eller lite, men når vi er mange, skjer det store ting.

Dette arbeidet vil Bjørgvin diakoniutval vere med å legge til rette for. Utvalet skal i samarbeid med rådgjevar for diakoni ved bispedømekontoret vere ein ressurs og ein pådrivar i bispedømerådet sitt arbeid for diakoni.

Alle kan ta del i diakonien der dei bur. Når kyrkjelydane engasjerer seg i kyrkje og samfunn vert diakonien opplevd nær og levande.

Her kan du lese meir om diakoni i Den norske kyrkja (link kommer).

Her kan du lese nokre diakoniplanar frå kyrkjelydar i Bjørgvin bispedøme (link kommer).

Medlemmer i Bjørgvin diakoniutval pr 1.februar 2019:
Guri Kaland Sværen  (leiar)
Rita Eldholm  (nestleiar)
Trygve Stabrun
Karl Dag Bærug
Hildur Løkken Lillestøl
Inger Cesilie Fitje

AU: Guri Kaland Sværen, Rita Eldholm og Vetle Karlsen Eide
Sekretær: Vetle Karlsen Eide, Diakoni- og misjonsrådgjevar v/Bjørgvin bispedømeråd

Har du innspel, spørsmål eller reaksjonar, send dei til Vetle Karlsen Eide på mail: vk267@kyrkja.no eller ring på telefon: 5530 6478, eller leiar Guri Kaland Sværen. Epost: gkalands@broadpark.no. Mob. 916 90 863

Vi står saman – for kvarandre!