SMM Bjørgvin (Samarbeid Menighet og Misjon Bjørgvin)

Samarbeid Menighet og Misjon (SMM) er eit samvirke mellom Den norske kyrkje/ Kyrkjerådet og sju misjonsorganisasjonar: Areopagos, Det Norske Misjonsselskap,Den Norske Israelsmisjon, Normisjon, HimalPartner, Misjonsalliansen og Stefanusalliansen.

Gjennom SMM er det oppretta stillingar for misjonsrådgjevarar i alle bispedøma. Misjonsrådgjevaren er saman med tilsette og frivillige i misjonsorganisasjonane eit «misjonsteam» i bispedømet som kyrkjelyden kan ta kontakt med om misjonsavtalar og anna.

Medlemmer «SMM Bjørgvin» er oppnemd av dei syv misjonsorganisasjonane og ein representant oppnemd av Bjørgvin bispedøme for perioden 2012 – 2015. Misjonsrådgjevar har fast sete i SMM Bjørgvin som sekretær.

Medlemmer

Biskopen i Bjørgvin Halvor Nordhaug

Arne Mulen (Bjørgvin bispedømmeråd)

Øystein Skauge (Areopagos)